Ahogyan bármely honlap, úgy a mi oldalunk is sütiket használ a működéshez. Szolgáltatásaink igénybevételével ön beleegyezik a sütik használatába!
Elfogadom
Ultima - a minőséget képviseljük
LETÖLTÉSEK  |  
BELÉPÉS
Elfelejtett jelszó?
  |  REGISZTRÁCIÓ
Hírek, Cikkek, InformációkIratkozzon fel RSS hírcsatornánkra, hogy a lehető leggyorsabban értesüljön a legfrissebb hírekről, információkról, aktuális újdonságainkról. A feliratkozáshoz kattintson a jobb felső sarokban lévő narancssárga ikonra!
Az értékteremtő design

A design felértékelődése

A minőségi elvárásokkal párhuzamosan a külső megjelenés követelményei is folyamatosan növekszenek. Az alapfunkciókon felüli egyéb hasznos képességek egyre fontosabbá válnak. A jó terméktervezés láthatóvá és kézzel foghatóvá teszi a minőséget, erősíti a márkatudatosságot. A MENNEKES, mint az ipari csatlakozó-berendezések vezető gyártója már több évvel ezelőtt elkezdte új termékeit úgy alakítani, hogy maga a design is valós értéktöbbletet hozzon létre a vevők számára. Számos formatervezési díj bizonyítja, hogy ez sikerült is.

A MENNEKES az ipari formatervezés területén is előfutárrá vált 2008-ra. Neves formatervezőket von be a termékfejlesztésbe, hogy termékeiben a műszaki teljesítményt és a tetszetős formatervezést egyesítse. „A legmodernebb technológiák, ötletgazdagság és az újításokhoz való bátorság eredményük alappillérei" -  foglalja össze Walter Mennekes.

Mennekes kombinációk 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az  AMAXX®-kombinációk új utakon járnak a színválasztásban. A színes felsőrész a fekete alsórésszel együtt új minőséget teremt egy formatervezés-orientált műszaki környezetben.

„A MENNEKES-nél az újítások sokféleségét a vevőkkel való folyamatos párbeszédből merítjük. A magas minőségi elvárásoknak megfelelő csatlakozó berendezések jelentik a központi termékkört és ennek így is kell maradnia. Azonban idejében fel kell ismernünk, melyek azok a fejlesztések, amelyek hasznosak lesznek a jövőben vevőink számára. Azt tapasztaljuk, hogy a német piacon és a világ számos országában a formatervezés egyre inkább versenyképességi tényezővé válik."

A design, mint versenyképességi tényező

A vevők értéktöbbletet tartalmazó, jó használhatóságot várnak el. A funkció, a forma és a szín egységet alkotnak és a versenytársakkal szemben optimális  megkülönböztetést tesznek lehetővé. A formaterv a teljes alakítási munka összessége ahhoz, hogy egy terméket optimálisan alakíthassunk a felhasználó követelményeihez. A design a termék és a márka legfontosabb tulajdonságait testesíti meg.

Michael Sieger, a Sieger Design munkatársa a jó formaterv követelményeit így foglalja össze: „A formaterv egy olyan funkcionalitás, mely az első pillantásra megnyilvánul, az első fogások során ismerősnek tűnik és a mindennapi használat során is részletekbe menően átgondoltnak bizonyul."

A jó formatervet számos intézmény díjazza. Az odaítélt kitüntetések bizonyítják, hogy a termékek kiemelkednek a versenytársak termékei közül és így egy termékről - és ezzel egyidejűleg - a márkáról alkotott képhez és annak pozícionálásához hozzájárulnak.

Ezért minden új MENNEKES­ fejlesztésben a műszaki követelmények mellett formatervezési szempontokat is felveszünk a kötelező feladatok közé. Az eredmény ez idáig az AirKRAFT®- és 3KRAFT-elosztókat többször is kitüntették formatervezési díjakkal, mint például a Red-Dot-Award - díjjal.

a több díjat szerzett AirKRAFT -elosztó 

Az AirKRAFT®-elosztók már 2002-ben bizonyítottak tetszetős formatervükkel és műszaki teljesítményükkel. Az energiához, adatokhoz és sűrített levegőhöz használható 3KRAFT-elosztókat számos formatervezési díjjal kitüntették Németországban.

A formatervezés új felhasználási területeket is feltárhat. Így költöznek be a tetszetős kialakítású, beépített adatvonali csatlakozókkal is rendelkező csatlakozóaljzat-kombinációk az előadótermekbe, hotelekbe és más olyan területekre, melyekben kiemelkedő esztétikai igényeket is támasztanak az installációval szemben.

 

Modern gyártóvilágok

Egyre gyakrabban beszélnek „csillogó gyárakról", melyekben a vevők és érdeklődők saját képet alkothatnak a termelésről. Az ún. „corporate design" (vállalati arculat) részeként a munkakörnyezetet is egyre jobban kihangsúlyozzák a tisztaság és a professzionalitás jegyében a termelő vállalatoknál. Walther Mennekes: „Évente mintegy 2.500 vevő és érdeklődő látogatja meg gyártóközpontunkat. Meg akarják tapasztalni, hogyan, hol és ki gyártja a MENNEKES­ termékeket. A gyárlátogatás során magának a Mennekes filozófiájának a bemutatására törekszünk. Ezért mindent megteszünk, hogy a látogatás minden szempontból hatásos élmény legyen vendégeink számára."

A gyárlátogatások során a vevők közvetlen benyomást szereznek egy vállalat filozófiájáról, szellemiségéről. Szinte nincs olyan gyártóvállalat, mely ne vezetné végig a vevőket vagy az érdeklődőket a gyártócsarnokokon. A tiszta, világos és rendben tartott csarnokok jó benyomást keltenek és magasabb minőségi igényről tanúskodnak, mint egy sötét garázs az ideiglenesnek ható felszerelésével.

Porshe és AIRkraft elosztó összhangja 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nemcsak az érdeklődőkre, de a gyárban dolgozók teljesítményére, minőségtudatára is kihat az igényes munkakörnyezet.

A Kärcher vevőközpontot a MENNEKES sárga AirKRAFT®-elosztóival szerelték fel. A Hobby Wohnmobilwerk-ben ugyancsak a MENNEKES dugaszolóaljzat-kombinációi közvetítik azt a professzionalitást, amellyel a vállalat azonosul.

 

Szoros kapcsolatban: márka és design

Az egyre növekvő versenyben a tudatos márkavezetés egyre fontosabb lesz egy vállalat sikeréhez. Egy vállalat csak úgy tud márkává fejlődni, ha a termékeknek „arca" van, azok összetéveszthetetlenek és a normál felhasználó márkatermékként azonosítja azokat. A formatervezés egy vállalatnak és termékeinek egységes jelleget ad. A jó formaterv a vevői igényeket tükrözi és olyan identitást teremt, amely végül a márkát alkotja. Egy jó márka felépítése kényszerűen együtt jár a termék formatervezés magas követelményeivel.

De nem csak a terméktervezés alkotja a márkát. Egy vállalat teljes megjelenése, a „corporate design" is ehhez tartozik. A cégépület, a járművek, az üzleti papírok, a prospektusok, a katalógusok, a weboldal és a vásári megjelenés szintén hozzájárulnak a márkaképzéshez. Így például a MENNEKES a tavalyi Light + Building vásáron Frankfurtban a kiállítási standot ugyancsak a Sieger Design segítségével állította össze. Az eredmény a márka és a termékek harmonikus integrációja volt. A jó márka minőséget és professzionalitást jelent. Azok a márkatermékek, melyek többet nyújtanak az alapfunkcióknál, könnyebben eladhatók. Ezen kívül a márkagyártók termékei széles körben bizalmat élveznek.

 

Összegzés

Manapság nem elegendő, ha egy-egy termékben mindössze funkcionalitást kínálunk. A vevők többre számítanak, ésszerű kiegészítő képességeket várnak el. A jól kialakított márkatermékek, melyek szorosan alkalmazkodnak a felhasználók igényeihez, megkönnyítik a munkát, pozitívan hatnak a vevőkre, és sikeresebbek, keresettebbek lesznek. A formatervezés segítségével történő megkülönböztetés a funkcionalitásban és a külső megjelenésben olyan értéktöbbletet nyújt, mely a jövőben az egész villamos installáció piacot alakítja majd. Aki ezt a fejlődést idejében felismeri és kínálatát ehhez igazítja, a jövőben is pozitív irányba fog fejlődni.

Nemesacél elosztószekrény

Látványos  nemesacél elosztók. Tiszták, biztonságosak és időtlenül szépek.

Kérje 2009-es Mennekes katalógusunkat! info@ultima.hu

Vissza

Hírajánló

BiztonságIpari csatlakozókSzerelvény- és elágazó dobozokSzerszámok

Korábbi híreink

2020 2018 2017 2016 2015 2014 Archívum
FőoldalKapcsolatAdatkezelésCopyright
LetöltésekKatalógusok és prospektusokTermékfotók
Képviselt márkák
MERKUR 2KaiserMennekesWeiconRauscher & StoecklinAgroPalazzoliFlexiconStralFTGMarechalRadpolEltakoBlockHeliaHegler WelcoLETÖLTÉS